PRUDENTIAL BSN TAKAFUL

PRUDENTIAL BSN TAKAFUL

Friday 25 May 2012

Takaful Health2 - Pelan Perubatan Yang Hebat

Prudential BSN Takaful mempunyai pelan medical kad yang sangat komprehensif...

Dengan nilai minimum medical kad dari RM500,000 dan tempoh penggunaan sehingga umur anda 100 tahun...

Satu pelan medical kad untuk masa depan anda kerana hari esok kita belum pasti apakah angka kos perubatan kesihatan anda...

Dengan peningkatan kos perubatan kesihatan yang semakin meningkat setiap tahun, adakah anda pasti nilai medical kad anda mencukupi?

Adakah anda pasti medical kad yang disediakan majikan anda boleh diperbaharui setiap tahun? atau adakah anda pasti masih diterima bekerja jika anda telah mengalami penyakit kritikal atau kemalangan?

Dengan ciri-ciri terkini iaitu anda boleh memilih bayaran bil perubatan anda ditanggung sepenuhnya oleh Prudential BSN Takaful atau sebanyak 90%, pilihan kini di tangan anda.

Jika anda mahukan masa menunggu di pusat perubatan yang singkat dan keselesaan untuk mengubati penyakit kritikal atau kemalangan?

Jawapannya; di Prudential BSN Takaful...pilihan di tangan anda...

# Kata mutiara "ORANG YANG BIJAK HANYA MEMBELI INSURANS KETIKA MEREKA TIDAK MEMERLUKANNYA, KERANA DI SAAT MEREKA MEMERLUKANNYA, MEREKA TIDAK MAMPU MEMILIKINYA"

1 comment:

  1. Boleh hubungi saya, Mohd Aliff 0173636481 atau email, aliff932@prupartner.com.my untuk mengetahui lebih lanjut tentang pelan yang sesuai untuk insurans anda....

    ReplyDelete